Városlista
2019. február 19, kedd - Zsuzsanna

Hírek

2018. Október 11. 14:42, csütörtök | PR

Employer branding: az iroda mint vonzerő

Employer branding: az iroda mint vonzerő

A képzett munkaerő iránt hatalmas a kereslet, és a cégek igyekeznek a potenciális jó munkatársakat magukhoz hódítani. Amikor már a fizetés nem is kérdés, a kellemes munkahely és a jó csapat lehet az -

- amivel meggyőzhetőek az ifjú titánok.

Folyamatos önreklám és online jelenlét

A social media használata ma már elengedhetetlen a komolyabb cégeknek, és ebben a vizuális tartalom nagyon lényeges elem. Az adott vállalat remekül be tud mutatkozni például a blogján vagy az Instagram oldalán az ügyfeleknek és a leendő kollégáknak.
Az employer brand manager feladatköre konkrétan az, hogy megtalálja a kommunikációs csatornát a potenciális kollégákhoz, és bevonzza őket - mármint azokat, akiket érdemes. Lényegében magát a munkahelyet marketingeli.
Nagyon nagy jelentősége van a cég magáról sugárzott képét tekintve annak, hogy milyen irodát tud felmutatni.
A munkaadóknak kiemelt figyelmet kell fordítani arra, hogy a munkahely maga vonzó és megtartó is legyen. Érdemes eleve egy magas színvonalú irodát bérelni - például az In-Management kínálatából -, de egy ígéretes teret berendezhet és átalakíthat a vállalat a saját profilja szerint.

Nem elég felakasztani egy darts táblát

Nemcsak a közmondásos csocsóasztal és a babzsákfotel számít; ennél több elemből kell összerakni azt, hogy az irodába élmény legyen bemenni a dolgozóknak.
Azért is jó, ha a munkahely komfortos és családias, mert akkor sokkal tovább maradnak benn a beosztottak, mintha egy barátságtalan, huzatos, zörgő légkondícionálós helyen néznék az órájukat.



A nagy cégek teljesen komolyan veszik mind az ‘office space’ kellemessé tételét, mind annak széles körű prezentálását. A L’Oreal Instagram oldalán például számtalan kép jelent már meg a vállalat központjának imponáló belsőjéről.
A kreativitást itt színes és otthonos irodai terek pörgetik fel, például két méter hosszú óriáspárnákon heverészve, vagy szőnyegen ülve is lehet dolgozni. De a csodás körülményekkel vonzza a tehetségeket a Microsoft vagy a Google is.
Sok magyar nagyvállalat is felmutat remek belső tereket. A hazai nyilvánosság előtti megjelenést segítik az olyan lehetőségek, mint például az Év Irodája verseny. A környezettudatosság most az egyik legfontosabb hívószó, és divatos a saját kert, zöld terület, akár csak egy tetőterasz formájában.

Ezek érdekelhetnek még

2019. Február 15. 16:00, péntek | PR

Hiányszakmává váltak az autóipar szakmunkásai Magyarországon

Betöltetlen hiányszakmákban tobzódik az ország.

2019. Január 25. 14:16, péntek | PR

Teljes körű üzemeltetést nyertek

Még a takarító személyzetnél is előírás az angol nyelv ismerete, annál a munkánál, amit most nyert el a Jánosik és Társai Kft. - tájékoztatott Jánosik Lajos tulajdonos.

2018. December 19. 18:14, szerda | PR

Prezi székházban takarítanak

A világhírű startup cég budapesti fejlesztőközpontjának takarítását nyerte el a Jánosik és Társai Kft.

2018. December 15. 09:54, szombat | PR

Magyarországon mutatja be elsőként a BENU megújult gyógyszertár-koncepcióját

A BENU hét év után megújítja gyógyszertár-koncepcióját, és Európában elsőként Magyarországon, a BENU Gyógyszertár Budapest Shopmarkban mutatja be az új, vásárlói igényeknek még inkább megfelelő gyógyszertár-kialakítását.