Városlista
2025. május 1, csütörtök - Fülöp

Hírek

2017. November 28. 15:00, kedd | PR
Forrás: Infógyőr

Marketing segítség kisvállalkozásoknak

Marketing segítség kisvállalkozásoknak

Karácsonyi marketing

Hamarosan elkezdődik a karácsonyi szezon, manapság már hónapokkal ezelőtt díszeket látunk a kirakatban, illetve különböző online felületeken karácsonyi akciós ajándékokat hirdetnek. Az úgynevezett marketing zaj ebben az időszakban a legnagyobb, a fogyasztók nehéz helyzetben vannak, mert nem tudják, milyen ajándékot válasszanak, a cégeknek pedig nehéz a fogyasztókkal megtalálni a kapcsolatot. A reklámok terén a kisebb budget-tel rendelkező cégek nem tudják felvenni a versenyt a nagy cégekkel szemben, így a karácsonyi időszakot sem tudják kitolni több hónapra. Éppen emiatt érdemes a kisebb cégeknek egy célzott célcsoport meghatározással rendelkező kampányba belekezdeni, így lehetőség adódik arra, hogy a befektetett pénz megtérüljön, és ne legyenek veszteségek.

A KKV szektor vállalatainak ebben az időszakban a kiválasztott időszak tartam segíthet: olyan kampányidőszakot érdemes kiválasztani, amelynél a legnagyobb esély van a megtérülésre, ezt az előző évek statisztikái is alátámasztják. Érdemes a célcsoportot jól meghatározni, olyan embereknek hirdetni, akik a szolgáltatásokra vevők. Érdemes egy szűk célcsoportot megcélozni, kisebb budget-ből is meg tudjuk mutatni a reklámokat egy kevesebb főt számláló célcsoportnak. Fontos kérdés az előretervezés, a karácsonyi időszakra gondolva az év elején különítsük el a budget-et. Fontos, hogy jól megfogalmazott szöveggel dolgozzunk, és ne csak arra koncentráljunk, hogy eladjuk a reklámszöveget. A rábeszélő, marketing szövegek inkább visszás hatást váltanak ki az emberekből, ahelyett, hogy szimpátiát vagy vásárlási kedvet váltanának ki. Legyen figyelemfelkeltő és kreatív, különböző képek segítségével jobban hathatunk egy-egy fogyasztóra, a vizualitás sokat számít. Ha ezekre a szempontokra odafigyelünk, jobb kampányeredményeket fogunk elérni és az évet is jobban zárhatjuk.

A White Elephant egy olyan teljeskörű marketing szolgáltatást nyújt az érdeklődőknek, amely az érdeklődők igényeit helyezi előtérbe. A célcsoport kutatás, a kivitelezés, a riportálás, a marketing szolgáltatások megtervezése mind-mind az előnyeihez tartoznak. Megfelelően célzott marketing kampánnyal közösséget építhetünk, amellyel sikeres marketing stratégiát állíthatunk össze.

Ezek érdekelhetnek még

2025. Április 29. 12:49, kedd | PR

Amikor a mesterséges intelligencia segít a klímavédelemben Kate segítségével visszatér az élet a cecei erdőbe

István Imre (Duna-Dráva Nemzeti Park Igazgatóság), Sipos Katalin (WWF Magyarország), Suba Levente (K&H) Forrás: K&H/Lorkó Dávid

2025. Április 26. 09:04, szombat | PR

A Jánosik Kft. újjáépíti a Rákóczi-tábort

Megújul a sátoraljaújhelyi Rákóczi-tábor: a beruházás keretében négy korszerű új épület, valamint egy teljesen új étkező részleg valósul meg, összesen csaknem 2500 négyzetméteren.

2025. Április 26. 08:11, szombat | PR

Badacsonyi Loccsanás Húsvétkor

Kevés ember merészkedik be a Balatonba tavasszal és még kevesebb, aki a Balaton vízével locsolkodik Húsvétkor. Badacsonyban a kettő ötvözetét találták ki Húsvéthétfőre.

2025. Április 14. 09:26, hétfő | PR

A megújuló energia és az ingatlanfejlesztés húzza a zöldhiteleket

a K&H mind a vállalati, mind a lakossági zöld hitelek piacán 20 százalékos részesedéssel bír