Városlista
2024. május 15, szerda - Zsófia

Hírek

2021. Január 05. 16:00, kedd | Helyi
Forrás: Pannon-Víz Zrt

Megújúlt a Pannon-Víz online ügyfélszolgálata

Megújúlt a Pannon-Víz online ügyfélszolgálata

A weblapon és a mobil applikáción is teljesen hasonló kezelő felülettel találkozhatnak a felhasználók.

Mérföldkőhöz érkezett a Pannon-Víz Zrt. új on-line ügyfélszolgálati moduljának fejlesztése, december közepétől élesben működik a rendszer - mondta el Vadász Ernő, a Pannon-Víz Zrt. informatikai osztályvezetője.

- Az ügyfélszolgálati modullal eddig is rendszeresen találkozhattak felhasználóink. Honlapunkon ez a leggyakrabban használt menüpont, itt jelenthetik be a vízóraállásaikat, itt tehetnek ügyfélszolgálati bejelentést. Az új online ügyfélszolgálati modult a pannon-vizes informatikusok közreműködésével a Different Kft. szakemberei fejlesztették ki. Hetekig tartó tesztelés és finomhangolás előzte meg a decemberi éles indítást. .Reméljük, hogy munkánk elérte célját. Az új ügyfélszolgálati modul egyszerűbb és áttekinthetőbb, mindenki egyszerűen és könnyen tudja alkalmazni. - fogalmazott az osztályvezető.

Az ügyfélszolgálati modul erőssége, hogy a weblapon és a mobil applikáción is teljesen hasonló kezelő felülettel találkozhatnak a felhasználók. Vagyis aki az egyiket megismerte, könnyedén használhatja a másikat is. Az applikáció iOS és Android telefonon egyaránt elérhető, letölthető a megszokott alkalmazás áruházakból.

Egy regisztrációval könnyedén megadható több felhasználási hely (nyaraló, garázs, locsolómérő, vagy akár idős hozzátartozók) vízmérő állása, úgynevezett „sablonok” használatával, a modulban található útmutató szerint.
A régi programot már használó ügyfelek a megszokott adataikkal tudnak bejelentkezni az új rendszerbe.

Az éles átállás óta fogyasztóktól eddig több mint 3800 vízmérőállást, és közel 130 ügyfélszolgálati bejelentést kaptak. A felhasználók hamar megszokták és megkedvelték az új rendszert.

Az átállás túlnyomórészt zökkenőmentes volt, alig néhányan kértek némi segítséget. Jellemző gond volt, ha valaki a régi mobil applikációt használva szeretett volna bejelentést tenni. Ilyenkor az a megoldás, hogy a telefonjukról távolítsák el a régi Pannon-Víz applikációt, és a Google Play ill. az App Store áruházakból töltsék le az újat. A felhasználói visszajelzések figyelembevételével az alkalmazást folyamatosan fejleszteni fogják.

- Végül szeretném felhívni felhasználóink figyelmét arra a lehetőségre, hogy számláikat elektronikus formában is megkaphatják, sőt azokat online felületen is kiegyenlíthetik - tette hozzá az osztályvezető. Ehhez a www.dijnet.hu honlapon kell regisztrálni és a számlakibocsátók közül a Pannon-Víz Zrt. -t kiválasztani.- zárta gondolatait az osztályvezető.

- A fogyasztóink elégedettségének egyik fontos eleme, hogy egyszerűen és gyorsan tudják ügyeiket intézni. A pandémiás helyzet ezt a folyamatot felgyorsította, melyre cégünk hatékonyan reagált. A jövőben még több praktikus újítást fogunk bevezetni a fogyasztóbarát működés érdekében. - mondta Rácz Attila, a Pannon-Víz Zrt. elnök-vezérigazgatója.

Ezek érdekelhetnek még

2024. Május 14. 16:00, kedd | Helyi

Meghosszabbított nyitvatartással működik a NAV

Szja-bevallás: hosszabban tart nyitva a NAV május 21-ig

2024. Május 14. 13:00, kedd | Helyi

Bűnmegelőzési tanácsadás Egyeden

Biztonságunk közös érdekünk

2024. Május 14. 09:00, kedd | Helyi

Négy évszak az Öttevényi Kastélyban

Fotópályázat

2024. Május 13. 16:00, hétfő | Helyi

Eltévesztette a házszámot a késes, maszkos betörő Csornán

A szomszédtól követelte az állítólagos adósság megfizetését.